May 1, 2013

Hello May

May started today, that means:
sun, festivals, fun and bright colored nails
Neon colors are the colors of this summer!
___________________________________

Vandaag is de maand mei begonnen, dat betekent:
zon, festivals, plezier en fel gekleurde nagels
Neon kleuren zijn dé kleuren deze zomer!



I've used:
- Primark® Beauty - Neon Green
- Catrice - Genius In The Bottle 840
- Catrice - It's Rambo No. 5 670

I started with a neon green base
and lacquered a triangle on the left side of the top of my nail (It's Rambo No. 5)
On the right side of the top of my nail I lacquered another triangle (Genius In The Bottle)
It's a very easy nail art and you can use every color you want!
_______________________________________________________

Ik ben begonnen met een neon groene basis
en daarover heen heb ik aan de linker kant van de top van mijn nagel 
een driehoek gelakt (It's Rambo No. 5)
Aan de rechter kant van de top van mijn nagel heb ik een andere 
driehoek gelakt (Genius In The Bottle)
Het is een simpele nail art en je kan elke kleur gebruiken die je wilt!

Good Luck
xoxo

No comments:

Post a Comment