Jan 31, 2013

I've got some stripers

In my last post I mentioned Helen's Nails
I ordered Jolly Jewels and a black striper
I thought it was time to use the black striper
I wanted to make a valentine's nail art but I failed...
So I edit my valentine's nail art into something different
__________________________________________________

In mijn laatste post heb ik het over Helen's Nails gehad
Ik had toen Jolly Jewels én een zwarte striper besteld
Ik vond dat het tijd werd dat ik deze zwarte striper zou gaan gebruiken
eerste wilde ik een Valentijns nail art maken
maar aangezien ik hierin faalde ben ik maar overgestapt op iets anders!



I've used:
- LeMax colour - black striper
- LeMax colour - pink striper
- Hema - white (no name)

I started with a white base color
then made the three black stripes with patience 
I chose a space between two black stripes 
and lacquered this space pink 
It's very easy when you use the right brushes!
_________________________________________

Ik ben begonnen met een witte basis
daarna heb ik met veel geduld drie zwarte strepen gemaakt
Ik koos een plek tussen twee zwarte strepen en heb deze roze gemaakt
Het is een makkelijke nail art, wanneer je de juiste kwastjes gebruikt!

Good Luck
xoxo

No comments:

Post a Comment