Feb 23, 2013

Nude and Pearls

I wanted to do a chic nail art
so I chose my pearls to make one
I was also inspired by instagram again
you can find such good nail arts on instagram
I really recommend it when you don't have inspiration!
_________________________________________________

Ik wilde een chique nail art maken
dus ik koos er voor om pareltjes te gebruiken
instagram had me weer geïnspireerd
je kan hele mooie nail arts vinden op instagram
ik raad het iedereen als je een keertje geen inspiratie hebt!


I made a cross on my ringfinger and a half moon on my forefinger
on my pinky, middlefinger and thumb I just added one pearl
I've used:
Essence - Hazelnut cream pie 01
and a pearl nailpolish to stick the pearls on my nails
to make sure they last long you finish with a topcoat. 
_______________________________________________

op mijn ringvinger heb ik een kruis gemaakt 
en op mijn wijsvinger een half maan
aan mijn pink, middelvinger en duim heb ik alleen één pareltje toegevoegd
Ik heb gebruikt:
Essence - Hazelnut cream pie 01
en een parelmoer nagellakje om de parels op mijn nagels te doen
om zeker te zijn dat de parels lang blijven zitten, 
eindig je deze nail art met een top coat

Good Luck
xoxo

1 comment:

  1. your blog looks really sweet, of course I want to follow you!

    ReplyDelete